Obchodní podmínky e-shopu Prezent - Fabrika na dárky

 

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi:

    Prodávajícím: Věra Šlapáková – PREZENT, IČ: 44843313, se sídlem Pešlova 133/10, 190 00 Praha 9 – Vysočany, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem městské části Praha 9.

    Kupujícím: koncovým zákazníkem – spotřebitelem nebo podnikatelem, který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu na adrese www.fabrikanadarky.cz.

Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.

 

2. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Nabídka zboží na stránkách e-shopu je informativní a prodávající není povinen uzavřít smlouvu.

  2. Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky kupujícím a jejím přijetím prodávajícím. Přijetí objednávky je potvrzeno e-mailem.

  3. Kupující je povinen uvádět při objednávce pravdivé a úplné údaje.

 

3. Cena a platební podmínky

  1. Cena zboží je uvedena včetně DPH a všech souvisejících poplatků.

  2. Kupující může cenu uhradit:

    - online platební kartou,

    - bankovním převodem,

    - dobírkou při převzetí,

    - dalšími způsoby dle aktuální nabídky.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen. Pro kupujícího je rozhodující cena uvedená při uzavření smlouvy.

 

4. Dodací podmínky

  1. Zboží je dodáváno prostřednictvím smluvních dopravců (např. Česká pošta, Zásilkovna, kurýr).

  2. Dodací lhůta je obvykle 2–5 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak.

  3. Náklady na dopravu jsou uvedeny při objednávce a liší se podle zvoleného způsobu doručení.

  4. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zásilky.

 

5. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu.

  2. Pro odstoupení může kupující využít formulář dostupný [tady proklik na formulář].

  3. Kupující je povinen zaslat zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

  4. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

  5. Peníze budou vráceny do 14 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud se strany nedohodnou jinak.

 

6. Reklamace a záruka

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.

  2. Záruční doba činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  3. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, a to e-mailem na adresu: obchod@fabrikanadarky.cz.

  4. Podrobný Reklamační řád je součástí těchto podmínek.

 

7. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny [tady proklik na GDPR].

  2. Kupující uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vyřízení objednávky a účetnictví. Dále za účelem marketingu (pokud k tomu dal výslovný souhlas).

 

8. Závěrečná ustanovení

  1. Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právem České republiky.

  2. Spory mezi stranami řeší věcně a místně příslušný soud podle českého práva.

  3. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 10. 2025.

 

 

 

 

Reklamační řád

1. Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc při převzetí nemá vady.

  2. Za vadu se považuje, pokud zboží:

  • nemá vlastnosti, které si strany ujednaly,

  • neodpovídá jakostí či provedením vzorku či předloze,

  • není dodáno v dohodnutém množství, míře či hmotnosti.

2. Výjimky z odpovědnosti za vady

Reklamace se nevztahuje na případy, kdy byla závada způsobena:

·       nesprávným používáním výrobku,

·       mechanickým poškozením vzniklým pádem, tlakem nebo jiným zásahem kupujícího,

·       vystavením zboží nevhodným podmínkám (zejména vysokým nebo nízkým teplotám, vlhkosti, přímému slunečnímu záření apod.),

·       u svíček konkrétně pak nevhodným skladováním – svíčky jsou určeny pro běžné domácí použití a vydrží teploty do cca 50 °C. Vystavení vyšším teplotám může vést k deformaci nebo poškození, na což se reklamace nevztahuje.

3. Uplatnění reklamace

  1. Kupující může reklamaci uplatnit:

  • e-mailem: obchod@fabrikanadarky.cz.

Reklamace musí obsahovat:

  • číslo objednávky nebo faktury,

  • popis závady,

  • návrh způsobu vyřízení reklamace.

3. Lhůty a postup vyřízení

  1. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

  2. Prodávající rozhodne o reklamaci bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů.

  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak.

4. Možnosti řešení reklamace

  • odstranění vady opravou,

  • výměna zboží za nové,

  • sleva z ceny,

  • odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.